Nöjd

Sitter nu i soffan , över lag nöjd med dagen . För utom någon svacka i humöret... Lite trött. 
I fm kom Helle och Siri och hälsa på. Jätte mysigt!!
Sen körde vi till affären för att handla lite. 
Tvättmaskinen har gått varm i dag... 
Varit hos min kusin och köpt lite nya blommor och ett Doftljus som faktiskt luktade riktigt gott, så det ska jag köpa fler och rekommenderar !!



När Lars slutade jobbet lite tidigare i dag var vi och lämnade bilen på verkstad. Sen körde han och stora barnen till doktorn. Dom ska ta lite mer mediciner nu för sin pollen allergi .
Kl fyra kom en trim hund hit, lilla Anni. Där var en del att göra men det blev bra. 
Under tiden åkte Lars Oliver och Effi på fys träning. 
När ägare till vovven kommit tog jag Hildur och Harriet ❤ och gick vår runda. 
När Lars mfl kom hem gick Lars och la Effi. Linnea och jag körde och gjorde något busigt ;) . Men roligt !! 

Nu är vi åter hemma och nu är det bara soff mys innan sängen. 

Jag lovade bilder på det jag köpt i går, har inte blivit någon bild på min fina Klänning men det kommer. 

Här en bild på mina nya jeans Effis nya byxor och min nya kalender 😊

I går va ju Effi hos mormor ett tag, jag fick denna fina bilden. 

Ser ni vad hon gör? Jo målar mormors tå naglar 😊

I morgon blir det vika tvätt... Blääää tråkigt!! Sen lite städning som vanligt. Å sen är det jobb 15.30-01.00. Ska bara lösa allt med bil Effi vakt mm.... Mormor kan inte eftersom dom ska på student. Ja ja det löser sig väll på något vis. 

Nu vill jag önska en skön kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0