Skor

I dag regnar det, tråkigt. Det ska va sol när man är ledig tycker jag.
Hoppas det bättrar på sig snart.
I dag har Effi varit hos tandläkaren, hon va så duktig och så söt där hon satt i den stora stolen och gapade stort. Inga hål så det va ju bra men vi hade varit lite slarviga med tandborstningen 😱så det får vi väll jobba på. 
Hon fick klister märke och så köpte vi ny rosa tandborste. Så hon va glad och nöjd😊
Sen körde vi till mormor, Effi stannade där. Jag körde till Mats skor och köpte nya jobbe skor. Ska nog bli bra. 

Nu är jag hemma igen. Sitter med en kopp kaffe i soffan. Skönt att bara ta det lugnt en stund. Ska till jobb sen på möte kl tre. Innan dess ska jag nog köra till stan. Måste nämligen ha ett par nya jeans. Har slitit upp dom jag har. Kommer köpa lika dana då jag gillar dom skarpt. Bara hoppas rätt storlek finns. 
Oliver här hemma från skolan i dag, ont i halsen och hängig. Just nu kollar han på datorn. 

När Lars kör hem från jobb ska han in om. Med vår bil. Vi har ju alko lås på den och det behöver tittas över. När sen jag varit på möte och hämtat Effi ska Linnea och jag till Väla. Hon ska ha tag på något till skolavslutningen som är den 10: onde. Kan inte fatta att det snart är sommarlov . 

Jag hyrde några filmer för ett par dagar sen. Jag kan faktiskt rekommendera dom alla tre. 

Om jag skulle Göta någon nytta nu då? Ä jag vet inte kanske jag bara myser här i soffan ett tag till 😍

Ha det så bra nu och jag återkommer kanske i kväll!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0