Sommarlov

Nära nära till sommarlovet nu. Linnea ska va i kyrkan 08.10 men där får inte jag vara med. Kl 09.00 är det Olivers tur i kyrkan , då får vi vara med. Blir mormor , Effi och jag. Mysigt och det är väll en underbar kännsla att höra ett gäng barn sjunga Den blomster tid nu kommer.... jag får en tår och stå päls varje år.
 
Efter avslutningen ska vi åka och fika någon stans,får se var det blir. Ska bli mysigt! Vädret ser ut att bli fin fint. 
 
I morse när jag vägde mig hade jag äntligen nått mitt första mål , det va på minus 10kg och nu va det äntligen klart. Wiiiiii härligt :) nu är där några kg till men som sagt första målet är fixat. 
 
Nu ska jag väcka Linnea , Oliver kom upp för en stund sedan. 
 
Ha en bra dag!!
 


Kommentarer
Anki Holmgren

Vad duktig du är.
Många pussar från Wilma

Svar: Å tack kära!! Pussa Wilma ❤hjärtat tillbaka från mig!!!
Kram❤
Susanna Rehn

2014-06-10 @ 06:48:21
Lilian Jonsson

Hej Sanne Du är bara så bra. Vilken karaktär Du har när Du sätter igång. Önskar att jag hade lite av den men livet här snurrar för fort just nu och har så gjort hela våren. Ha en super dag önskar LILIAN

Svar: Ha ha 😊nja inte så duktig men jag kämpar på. Tack i alla fall.
Det är ju inte alltid så lätt och det ska ju passa. Mig passar det inte alltid men jag kör på ändå.
Kul att du har fullt upp!! Men va rädd om dig också❤
Kram
Susanna Rehn

2014-06-10 @ 07:25:02
Linda

Grattis! Så jäkla bra kämpat av dig! :-)

Svar: Tack tack ❤ du är snart i fatt 😊 kram
Susanna Rehn

2014-06-10 @ 18:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0