Undrar


Natten på jobb gick bra om man bortser från en krock med ett rådhus som dök upp framför bilen. Jag hade ingen chans att inte köra på det. Fy fan vad obehagligt!! Inga skador på oss människor i alla fall, lite än i skuldrerna  bara. 
Hade svårt att somna när jag kom hem i morse. Sen vaknade jag för tidigt. Men det kvittar ju. 
I dag har jag bara små städat och handlat mm. 
Nu är det natti natti för Effi. Själv tog jag en flaska vatten och en kopp kaffe och satte mig här i soffan. Mobiliserar kraft att gå en sväng med hundarna. Bra att vänta lite så det inte är för varmt. 

I morgon blir det tandläkaren för Effi Möte på jobb, bilen på lagning, å så har jag lovat Linnea att åka till Väla, detta innan det där mötet kom upp. 
På onsdag är det också en del att göra. Så ön så länge ingen super fri ledig tid till det jag skulle velat göra. Längtar efter att träffa Helle med barn och sen skulle jag vilja träffa min mamma. 





Nu måste jag gnälla lite till... Tycker det är riktigt skit glest på komentar fronten här på bloggen. Med tanke på hur många som är inne varje dag är det konstigt tycker jag.
Nu vill jag inte alls tvinga fram några kommentarer . Men det är väldigt roligt när ni tar er tid och ork att skriva. 

Önskat en bra måndag kväll 


Kommentarer
Anonym

Tack fin en mycket blogg , Cockerkramizar ifrån Skåne

Svar: Ok tack tack undras vem du är 😊
Susanna Rehn

2014-06-02 @ 19:29:54
Annelie

Tråkigt att krocka med rådjur, skönt att det gick bra för er iaf. Ja du, det sätter igång lite tankar å funderingar mötet imorgon. Vi får vänta å se vad det handlar om =) Inte så mycket att göra åt det ikväll. Njut av kvällen å din promenad med hundarna, du är duktig...
Många kramar

Svar: Ja det va tur det gick bra. M en del att fundera på men msn får försöka släppa det tills det är mötes dax i morgon. Nu har vi varit ute och promenerat , så skönt😊! Ha en bra kväll du med min kära så ses vi i morgon. Kram kram ❤
Susanna Rehn

2014-06-02 @ 19:57:59
limpan

Hejsan alla på Tuttagården!

Kan du inte skicka in lite bilder på Effi det finns ju fototävlingar. Hon är ju så söt och fin en riktig liten sommarflicka.
Håller tummarna att det inte är något obehagligt möte imorgon. De kanske vill ge er en liten uppmuntran en liten sommarpresent till er alla som sliter.
Vi får höras imorgon.
Kramizar.

Svar: Ha ha jo det kanske jag skulle, kan man vinna en lång rak sax mm 😉hon skulle ju vinna lätt så söt som hon är 😍 jo det är säkert en överraskning en fin present ha ha nä du det är nog något riktigt obehagligt eftersom det är akut och vi blir kallade dagen innan. Undras om man kan sova i natt😱 sköt om dig nu min limpa så ringer jag i morgon !! Kram kram ❤
Susanna Rehn

2014-06-02 @ 20:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0