Väla

Puuuu Väla några timmar.... Tar på krafterna. Linnea och jag åkte dit vid kvart i fem. Vi hittade en del, bilder kommer nog i morgon.
Mötet på jobb vet jag inte vad jag ska säga om. Får ge det en chans men jag har en stor klump i magen 😢tur man har jobbet kvar i alla fall. 

Nu är det lite kaffe innan det är tid att borsta tänder och gå och lägga sig. Har en liten smula huvudvärk . 
I morgon fm kommer Helle och Siri. Ska ha i gång tvättmaskinen för oh med tvätt här är igen. 
Barnen ska till doktorn i morgon eftersom dom har fått sådan jobbig allergi . Sen ska bilen lämnas på lagning. Har varit i väg en sväng i dag också. 
Sen har jag en trimmning kl fyra. Ja ni hör ju att det rullar på.

Fast nu har jag ändå något att se fram i mot, något som sporrar mig 😉 det är i slutet på månaden och ska bli så mysigt ❤😊! 

Ja ni det va allt för i kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0