Välkomna

Så ja ny kaffe kokare inhandlad. Så nu är ni välkomna på en kopp😊
Va nog inte mitt bästa köp men nu får det bli såhär. Måste lära mig brygga bra kaffe på den, det blir för starkt i min smak. 

I dag har Oliver Effi och jag varit och fikat hos Sussa och Lennart, mysigt som vanligt! 
Sen va vi på Maxi och handlade. Där träffade vi en person man inte träffar där varje dag precis , kul när man springer på cocker folk i affären 😊
När vi kom hem packade vi så klart upp nya kaffe kikaren och rengjorde den och prov bryggde. 
Sen blev det dammsugningen mm. 
När Lars kom hem gick jag och vilade. Sov gott ett tag och när jag vaknade var det middag. 
Efter det åkte dom andra på träning , så jag har badat packat till Effi som ska till mormor och morfar i morgon och stanna hela helgen 😢 får en smula dåligt samvete men vet ju att hon har det super toppen bra!! Men sakna henne kommer jag göra. Hon kan va påfrestande men ack så ljuvlig för det mesta. 
Nu har dom kommit hem och jag har pussat och kramat lillan, nu nattar Lars henne . Å i morgon när jag kommer hem från jobb är hon inte hemma. 
Men Oliver är och Linnea kommer hem från Lödde i morgon, tur det!!!!!!!

I morgon när jag vaknar blir det till att brygga kaffe och bege sig ut i trimmet och avverka några hundar 😊köns riktigt skönt att jag får tid till det i morgon. 
Sen jobb en natt till. På fredag när jag sover får Lars bada och föna vovvar. Sen ska ju Oliver och Linnea och några av vovvarna lämnas till deras " barnvakter" sen när vi packat klart ger vi oss i väg!! Tjoho nu längtar jag riktigt mycket vill jag lova!!!! Vi ska ha det så gott och mysigt. 
Å jag ber en stilla bön till vår herre att han vill ge oss fint väder ☀det hade varit pricken över i . Ja det finns ytterligare en prick över i jag är sugen på men man ska inte be om för mycket. Kul och mysigt ska det bli oavsett !!!!

Någon mer som ska dit kanske? 

Nå nu önskar jag en strålande kväll och tack alla för era kommentarer innan i dag. Om ni visste hur glad man blir 😍
Å nu känner jag mig en smula mer på G så se upp😉
Hej på er😘


Kommentarer
Sara Söderlund

Har hon kompisar här i lödde? Tycker ofta du skriver att hon är här :) pussa vovvar från oss!

Svar: Ja det har hon. Kram på er❤
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 20:46:54
Malin

Lycka till i helgen <3
Kram

Svar:
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 21:15:56
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0