Varför

Varför vaknar jag så tidigt på morgonen ? Trotts att man hade kunnat sova lite längre och i dag ska jag ju inte väcka dom stora barnen kvart i sju. Gick upp tjugo i sex och i går tjugo över fem... Effi vaknade i dag vid halv sju så till dess kunde jag ju få sova. Men ack nej jag vaknar.
Fast den lugna stunden med " egen" tid på morgonen är skön så jag borde ju inte klaga.
Nu sitter Effi här i soffan och äter pricki korv macka och ser på barnprogram . Skön början på dagen. Det första hon sa i morse var att hon vill åka till stranden. Jo det vill jag också men det visar att det ska bli regn och åska. Men så fort vi kan kommer vi åka dit och njuta igen😊

I dag står det Helle besök på schemat . Ska va där vid elva. En kompis från jobb kommer också. Vi ska överlämna en present från oss på jobb. 
Tror Linnea Oliver och så klart Effi vill med. Fast dom stora kan ha ändrat sig från i går, det vet man aldrig. 
Men det vore mysigt om dom vill följa med!!
Det är väll det ända vi har på G i dag. Jo  jo så klart är det dammsugningen mm att fixa. 

I går kväll tittade jag på den nya serien på kanal 4 , tyckte det va smått rörigt men tänkte se den i kväll ändå. Blir kanske bättre. Å det är inte mycket på tv jag tycker är någon höjdare nu. 

Det va riktigt roligt i går när det va lite kommentarer här på bloggen 😊 så tack snälla ni!!

Om en stund ska jag få fart på kroppen och gå och bädda. Tömma diskmaskinen , slänga in lite tvätt i maskinen. Sen hänger det lite torr tvätt som ska vikas och läggas in på rätt ställe. Badrummet får väll ha sig en omgång med trasan också. Ja ni vet allt det där dagliga som kommer om och om igen.... 

Fast just nu tyckte jag att jag blev lite seg och att gå och lägga sig igen vore helt ljuvligt. Ha ha ja drömma kan man ju 😉 nä det är nog bara att sätta igång och greja för då blir man ju lite piggare . 

Då så får ni ha det gott i dag och så hoppas jag det inte blir allt för mycket oväder


Kommentarer
Linda

Jag tyckte oxå serien var rörig och påminde jättemycket om den andra engelska serien som gick ....ja jag vet inte när men den som handlade om en pojke som hittas död på stranden. Jag får oxå ge den en chans till :-)
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram

Svar: Ja den påminner om den andra , det håller jag med om. Det hoppade så hit och dit tycker jag. Tittar just nu så vi får väll se om den är bättre i dag. Hoppas läget är bra med er!! Kram❤
Susanna Rehn

2014-06-11 @ 18:40:41
Linda

Broadchurch hette den visst :-)

Svar: Ok 👍😊
Susanna Rehn

2014-06-11 @ 18:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0