Vill ha

Sol värme och inte denna förbaskade blåsten😤
Tänk om det vore strand väder!! Det hade underlättat min dag mycket!!!! 

Just nu sitter vi i soffan och morgnar oss, på tv är det Pippi . Har precis satt i gång disk maskinen då det inte blev gjort i går kväll. 
Sängarna är fortfarande obäddade så det blir väll nästa sak att göra. Samma varje varje dag. 

Kl är åtta på morgonen och jag känner redan nu att denna dag blir oändligt låååång. Jag längtar redan efter min säng. Låter det tråkigt jo men det är så det är just nu. 

Som jag skrev i går är Linnea och Oliver inte hemma så dom kommer inte upp snart och livar upp. 

Nu avslutat jag denna blogg för i dag. 
Hej 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0