En vana

När man äter fruktsallad för tredje kvällen i rad kan man kalla det för en vana då? Å är det en vana eller ovana? 

Gott är det och hela fam uppskattar det skarpt . 
Ibland kan jag inte låta bli att reflektera över konstiga saker . Som hur förbannad jag blir när jag inte kan få på klipp skäret på klippmaskinen , när det kryper i kroppen och man vill kasta hela helvetet genom fönstret och aldrig mer trimma. 
Eller hur folk bemöter en i telefon eller när man träffas. Kom på mig själv när jag träffade en arbetskamrat på Maxi att jag liksom glömde fråga hur hon mår och familjen har det utan man tänder till och bara pratar jobb. 
Nä fy mig, intressant att fundera på. Jag hoppas jag är mer hyfsad i andra situationer och frågar mer om personen. Fasen jag hade för mig jag var bra på det. 
Sen har jag kommit på att när jag träffar Alice matte pladdrar jag på. Är kul och träffas och mycket aka diskuteras och Effi tar sin plats så jag känner att jag pladdrar. Sorry för det😊
I dag har nämligen Alice varit här och busat en liten stund. Härliga fina Alice!!
Hon blev även klippt på öronen och lite " tränad" . 
Tack för ni kom❤

I fm körde Effi och jag till lyckliga fåret, ni vet skäret som blev skit efter förra gången jag var där. Han gjorde något men jag vet inte om det blev bra eller vad. Jag fick någon slags hjärn blödning när jag skulle prova kunde inte få på skäret ordentligt ..... Grrrrr hade jag bara haft bättre ekonomi hade jag direkt åkt och köpt ny utrustning!!!! 
Ska be Lars titta på det och hoppas han får kläm på det. 

När Lars kom hem i dag skulle  jag ju trimma men valde att vila, så skönt! Sov en och en halv timme. 
I morgon tar nämligen mamma hand om Effi ett par timmar så då kan jag trimma i lugn och ro och kanske med gott tålamod( hoppas det) 

Nä nu önskar jag en bra kväll och ser fram i mot en massa kommentarer 😊❤


Kommentarer
fam

När jag tycker att du "pladdrar" för mycket lovar jag
att avbryta.
kram

ps. blev inga gardiner idag

Svar: Ha ha vad skönt att höra! Det får du göra bara säg till.
Jaså inga gardiner i dag, nä ibland känner man inte för det .
Kram till er alla❤
Susanna Rehn

2014-03-20 @ 00:13:37
Malin

Ibland är stubbinen kort, så är det bara =) När man lämnar in något så räknar man ju med att det ska funka! Jag känner igen mej i det du skriver, kan också komma på i efterhand att jag bara pladdrar på och glömmer fråga personen hur det är...
Å, jag är så dålig på att kommentera, men idag kände jag mej manad ;)
Kram

Svar: Kul med en kommentar Malin❤ ses vi kanske på söndag?
Kram
Susanna Rehn

2014-03-20 @ 08:48:57
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0