Energi boost

I går när Lars kom hem hämta jag lilla mor, vi körde till Slanka mm. 
Så mysigt! 
Å vet ni vad? Jag blev med kaffe maskin!!

Det är ju bara så gott o lyxigt. Finns många olika sorter. 

Vi delade på en sallad på Väla och det va gott gott gott



Köpte lite nya blommor också , får ju ha fint när vi ska ha folk på fredag. 
Bilder kommer kanske på dom senare. 

I går fm var Effi och jag i hembygdsparken så mysigt. Vi njöt av vår solen lekparken och djuren. 




Å så fikade Effi så klart. Själv drack jag kaffe . 

I dag ska jag till tandläkaren 10.20 .... Inte kul då jag vet jag har hål. 
Sen får vi se vad som händer. Kanske man får ett sms med en kaffe invit😊

När Lars kommer hem får han väll handla till kalaset. Sen får vi väll " röja" lite. 
För i morgon blir det inte mycket tid. Jag jobbar 15.30-01.00 . Skit tid...
Å Lars och Oliver har träning. Effi får vara hos mormor tack och lov. 
I morgon fm ska vi och hälsa på en vän till mig, inte setts på länge så det blir säkert jätte mysigt. 

Jag måste även fixa någon present till Lars, vet i fasen vad. Han önskar inget , kommer bara bli något litet från barnen. 

Nu kom skolbussen och barnen åker i väg till skolan. Solen skiner redan fast det är fruset och dimmigt. Men det ser ut att bli en riktigt fin dag. 

Ha det gott nu❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0