Ett tips

Ett litet tips får börja bloggen i dag. 
Ta inte schampo i ögat på din hund 😉
Just det har jag nog lyckats med i dag på Harriet, stackars mitt hjärta. Hoppas hon snart " ser" mer ut som vanligt. 
Effi och jag gick ut kl åtta i morse och badade Harriet, skulle prova nytt schampo och balsam som jag fått av en Afgan uppfödare. Det verkade fungera men jag måste som sagt varit oförsiktig så hon fått något i ögat. 
När Harriet var badad och fönas körde vi för att handla , men vi kom inte så långt förrän Linnea ringde från skolan. Hon ville hem eftersom hon hade fått feber och mådde kass. Stackars hjärtat. Självklart vände vi bilen och hämtade henne. 
Sen handlade vi och efter det lämnade vi Effi hos mormor då va kl halv elva. 
När jag kom hem blev det full fart på trimningen . Radion på kaffe i koppen och några timmar senare började det arta sig. Så nu är det bara fin puts på lördag. 
Jag tog en runda med dammsugaren innan Oliver och jag körde och hämtade Effi hos mormor kl var då tre. 
Hem i rappet och gjorde middag och duka mm. 
Kl fyra var Lars hemma och vi åt. 
Eftersom jag inte köpt blöjor fick jag köra och handla en gång till....
Blev även en del frukt, jo då Linnea och jag har precis satt i oss en laddning. Gott gott gott!!

Precis innan killarna skulle på träning tog jag ett snabbt bad sen var det Effi mys och natti natti för henne. 
Så nu sitter vi själva här mätta och Goa. 
Ser på Top Model på tv, Linnea följer det. 

Vad som händer i morgon vet jag inte. Inga planer . Men jag hoppas vi kommer på något. Tänk om det kunde va lika fint väder i morgon som i dag, vi får väll se. 
Vet att i morgon kväll blir det fredags mys och tv . 
Hoppas ni haft en bra dag och att vi ses snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0