Fredags mys

Så nattar Lars Effi och Oliver är på sitt rum och ser på hockey. Linnea har åkt till M&M för att sova där. Mysigt för henne. 
Vi har ätit taccos här i kväll, gott! Sen har vi myst och sett på barnprogram , Effi fick fredags mys genom en skål med majskrokar. Det tyckte hon va mysigt. 
Självklart är alla ljusen tända här och det är riktigt mysigt. 
Nu väntar jag på att Lets Dance ska börja på tv. 
Det blir bara lugnt och skönt fredags mys här i dag. 

I fm åkte Effi och jag till Henne och Erik, där drack vi kaffe och Effi lekte med Eriks alla leksaker. 
Som ni ser tränade vi Agillity 😉

Vi var sen och köpte lite blommor på Blomster gården, fick bli en ny grön ljuslyckta också ... För jag har ju inga...




Sen har vi städat handlat och allt det vanliga. 
Jag är så glad att det är fredag i dag och i morgon bitti åker Lars inte till jobbet!!

Måste berätta hur glad jag är för min " kaffe maskin" finns så mycket gott att göra i den. 



Ni får komma en gång så ska jag bjuda er!!
I dag i blomster affären hittade jag en sak jag sååååå gärna vill ha. Har sett sådana innan men dom har varit så dyra. 
Denna skulle dom ha 250kr för. Å vad den skulle bli fin på min vägg, vad rycker ni? 

Nä nu önskar jag en fin fredag kväll! 
I morgon är det kalas bad av vovvar mm, kul kul. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0