Fruktsallad

2:à kvällen i rad vi avnjuter en go fruktsallad. Vi hade kesella vanilj till i går och i dag hade vi det plus kvarg vanilj, det va lika bra fast med mindre fett och billigare. 
Dagen har varit bra, först kaffe hos Sussa där vi träffade Helle och Erik. Sen körde vi till en arbetskamrat . Där blev det fika och prat. Trevligt. 
Men sen var det skönt och komma hem och mysa läsa gosa med vovvarna och dammsuga. 
Sen var kl plötsligt fyra och Lars kom hem och jag fick på trimm kläderna. 
Trimmade Albin och Dea valpen Elsa. Hon hade växt på sig fint får jag säga och hon är riktigt välskött , kul att se. Vi försökte ställa henne men hon ärtorna och spände sig. Tipsade om utställningen i Hasslarp och jag tror dom nappade. Kul! 



Efter det var klart blev det middag och ett bad. 
Å nu soff mys. Ska se elitryttarna eller vad det heter på ettan kl åtta. Tycker det är jätte kul , gamla ridtjej som man är tycker man ju alltid om att se hästar. 

För övrigt är jag så trött på att va så trött på kvällen, önskar man kunde sova lite middag på dagen så man orkade vara mer igång och social på kvällen. 

Go kväll på er nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0