Heja Rögle

Haft en bra natt med en trevlig tjej. Men Gud hur lät det ? Jag menar en bra natt på jobb med en vikarie som är uppfödare och natten har gått fort med massor med hund prat. 
Sov tyvärr bara till halv tolv, jäkla skit . Tydligen inne i en dålig sova period. 
Nu i em ska jag följa med på Hockey. Kul men jag kommer vara helt död i kväll o natt. Inte bra.!
Hoppas jag överlever. 
Lars oliver och Effi har varit i Landskrona och spelat matcher. Linnea har varit hos M&M. Effi ska vara där när vi ska på hockey. 

Jag är så nyfiken hur lilla Alice tyckte om kursen hon var på i dag. Hoppas hennes matte inte är helt förtvivlad ;) . 
Ni hade ju tur med vädret om inget annat 😊

Ja vi får väll om jag orkar o kan skriva i morgon . Har jag tur kan jag sova då. 
Trevlig lördag på er ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0