Inte ok

I natt/ morse vaknade Effi kl fyra... Det är inte ok. 
Bara att gå upp o värma välling och släppa ut hundarna. 
Effi somnade igen på soffan efter en stund. Själv halv slumrade jag lite. Men Alibin hade ju blivit så hungrig så han pep då och då... Så kvart i sex fick jag ge dom mat och sen va dagen igång på Alvar . 
Jag hade mycket hellre känt mig utsövd i dag. 
Låååång dag i dag också ju. 
Måste få trimmat eftersom i morgon har killarna träning. Eller får jag göra det på fredag kväll . Får väll se hur jag känner. Vet att det blir skit när jag är trött och lite oinspirerad. 
I dag är Oliver hemma från skolan, han har ont i huvudet , han hade det i går också . Så han får vila sig i dag. 
Jag får väll gå och bädda sen och diska upp efter frukosten. Effi har ätit både gröt och macka. 
Sen har jag tvätt att vika och lägga in. 
Å så får jag kanske Sanna i dag då jag ju inte  gjorde det igår. 

Vad ska ni göra i dag? 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0