Inte

Inte så kul att drabbas av någon slags magåkomma . I söndags kväll när jag hämtade Effi blev jag så illamående och kändes som jag skulle svimma. 
Frös som fasen och la mig kl nio men va vaken massor då min mage va så orolig och jag mådde så dåligt.
I går slog magen lös och jag höll på att svimma, fick lägga mig på golvet. 
Fick ringa efter mormor som hämtade Effi. Sen sov jag o va på toa läääänge. 
I dag mår jag fortfarande illa. Lars fryser och mår skit men har kört jobb ändå. 

Hoppas mitt illamående går över snart och att magen håller sig lugn nu. 

Söndagen i Moheda var trevlig och bra på alla vis. 
Alice va så duktig och glad. Blev ju BIR valp och BIS2 !! Härligt. Grattis Gerd!!
Hildur va själv i sin klass och fick cl men sen oplacerad i bästa tik .
Linnea filmade en del och båda tjejerna såg så fina ut. 
Gerd hade gjort så Goa och fina mackor med till oss, blir riktigt bortskämd. Roligt med resesällskap som man trivs med!!

I dag ska jag bara försöka överleva dagen med Effi, synd om henne när man själv inte är pigg och inte riktigt orkar . 
Hoppas ni som läser är friska o krya och glada!!




Kommentarer
Gerd

Grattis själv till de fina hundar du får fram ur din lilla uppfödning.
Krya på dej nu, magsjuka är verkligen inget man läng-
tar efter.
Har fått tag på några band o ska försöka montera dom
idag. Hoppas jag lyckas.
kram

Svar: Tack är nöjd o glad över våra valpar.
Har ätit lite middag o än så länge är magen ganska lugn .
Vi hörs snart! Kram
Susanna Rehn

2014-03-04 @ 09:29:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0