Kväll

Kväll och jag är trött. Är trött på att vara trött men det är kanske bättre i morgon. 
Tandläkar besöket gick bra fast två hål.... 3200kr fattigare snart. 
Effi var med och satt så fint och tittade , duktiga gumman. 
Efter det körde vi till vår vän i Munka, där var Effi inte lika duktig.. Så det va en irriterad mamma som körde hem. Hemma fick damen en glass och var ute och grejade. Sen var vi godaste vänner igen ❤


Hundarna var också ute och myste i solen. 





Vi har så klart städat grejat med vovvarna, sen lagat middag och lite så.
Nu sover lillan och läget är lugnt . Blir bara soff häng till kl tio då jag stupar i säng. Men först vill jag se Mia på Grötö. 

Har njutit av en go kopp kaffe gjord i nya maskinen, gött gött gött! 

Ni kan tro här har spridit sig en härlig doft av liljor i huset, köpte ju några i går. Ljuvligt!




I morgon fm blir det fika hos Alex . Sen lite hemma pyssel innan jag kör till jobb. Oliver ska passa Effi själv en stund så jag hoppas det går bra. 

Fortfarande inte köpt present till Lars... Fasen hoppas jag kan få till det i morgon. 
Kanske ett presentkort på fiskexpressen vore bra, vad tror ni? Så kan han ju bjuda mig på räkor 😊

Nu önskar jag en go onsdag kväll! ❤


Kommentarer
fam

Bra förslag på present - det gäller ju att förena nytta med nöje.
kram

Svar: Ja man får ju inte vara dum😉 kram
Susanna Rehn

2014-03-12 @ 22:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0