Kylen

Så nu var kylen glad igen. Klarar vi oss väll en halv dag eller något 😊
Varit på Maxi och Willys med lilla mor. 
Effi hittade fina skor och böcker och en bunta tulpaner hon ville ha. 



Tjusigt och det ska bli mysigt att ha nya böcker att läsa. Vi läser ju mycket varje dag. Viktigt och bra tror jag. 

Nu har stora barnen kommit hem och Linnea hade två kompisar med hem från skolan. Så just nu är Effi där uppe. Satte mig i soffan med en kopp kaffe och vilar mig. 
Snart dax att förbereda middagen . 

Glömde ju berätta att jag hade bilen på tvätt och städning när vi handlade så nu är det en ren och fin bil här står. 

Nä nu längtar jag till gubben kommer hem! 
Hej svej 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0