Morgon

Fredag morgon, strax väcka dom stora barnen. Får vi se vilket humör dom är på i dag...
Veckan har gått fort fort . 
I tisdags natt när jag jobbade krockade vi med ett vildsvin, stor sim en liten ponny... Jäkla smäll vill jag liva men tack och lov fixade vi det bra. 
Inga skador mer än på bilen. 
I onsdags blev jag väckt av telefonen halv tolv, tandläkaren undrade om jag kunde komma halv två i stället för två. Jo det gick ju bra men det blev för lite sömn...
Lagade två hål och fasen vad öm jag är i mina tänder... Hoppas det blir bra snart. 
Kl fem i onsdags var vi hos optikern med Linnea. Något va inte bra och vi ska till ögon kliniken på sjukhuset på måndag. Oro oro oro . Får berätta mer senare. 

I går myste Effi och jag på fm sen var vi och tog en kopp kaffe hos Sussa. Därefter Handla och sen hem och göra middag. 
Å sen åkte killarna på träning. 
Jag och Effi gjorde fruktsallad lekte mm sen somnade hon vid sju. 

När kl va 21.30 och killarna kommit hem gick jag och la mig. 
Å så upp nu vid 05.40. 
I fm ska bi till Helle och Erik och leka lite och hämta en säng till Effi. 
Sen går vi se hur vi fördriver dagen. 
När Kars kommer hem måste jag gå och sova. Nu väntar tre nätters jobb. 

Nu har PM till Kungsbacka kommit, kul. 

Ha så bra i dag alla. Å Gerd har du lust för besök får du hör av dig, tänkte kolla in lilla Alice😉som ju för övrigt börjar på kurs i morgon. Spännande!!!!! 

Önskar alla en fin dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0