Mys innan säng

Här ser vi tv o myser men snart fax för sängen. 
I dag har Effi och jag trimmat och badat Hildur. 
Efter det körde jag båda töserna till M&M , dom åkte till Ikea Väla mm. 
Linnea ville hem sen så henne hämtade jag. Effi stannade och har i kväll varit på Pizzeran i Vejbystrand med M&M . Fick denna söta bild.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
I dag har jag även tvättat bilen gånger två eftersom första gången blev skit. Städade den lite invändigt så min vän kan åka flott. 
Sen har Alice varit här och blivit badad och fixad. Hon är en pärla, såååå duktig !!!
I kväll har Linnea och jag varit på Kina restaurang  och ätit buffé , sushi Kina mat mm. Gott gott o mätta är vi. 



Nu ska vi som sagt strax i säng. I morgon hämtar vi Gerd och Alice kl 07.00. 
Linnea följer med i morgon och det är ju mysigt att hon vill. 
Ha det gott nu! 


Kommentarer
fam

Alice sover som en stock efter en händelserik eftermiddag o jag ska också dra mej tillbaka för att orka med en ev. spännande dag.
go´natt

Svar: Vad bra, tar på krafterna att va så duktig!
Nu ligger vi till sängs , blir lite läsning innan lampan släcks. Sov gott så ses vi i morgon 😊kram
Susanna Rehn

2014-03-01 @ 23:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0