Slut i rutan

Fy vad jag är trött. Livet är för intensivt nu. Ingen skulle ha en andra hälft som man träffar ca en timme om dagen...

Detta är vardag av värsta sort. Puuu vad jag önska det var utställning för min del i helgen, det är livet!!!

I dag har vi hälsat på Lars föräldrar och sen lilla fina Alice!!
Sen handla dammsuga laga mat mm. Nu är jag helt slut i rutan o längtar till kl tio när jag ska lägga mig o läsa min nya bok , den 5 i den serien. 

Köpte nytt te i dag så det får jag smaka i kväll. 
 Hur tror du det smakar Gerd ? Kanske lite som Alice😉

Strax åker killarna på träning.... Då blir det lek läsa bada och natta Effi. 
Sen bara sitta o glo för det är nog vad som orkas med. 
Kanske jag hyr en film o frågar Linnea om hon vill se. Hon är så förkyld o sliten. 

Nu tackar jag för mig o du Alice matte vet att du ringer om du behöver mig!!!!' 
Å behövs det inte i kväll så kanske i morgon. Vi har inga planer. 



Kommentarer
fam

Tack, skönt att veta.
kram

Svar: 😊 Bara kul att ses😊 kram
Susanna Rehn

2014-03-06 @ 19:21:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0