Snart

Snart ska vi köra och dricka kaffe hos en vän, mysigt. Å efter det ska vi till en annan och dricka kaffe. Känner redan hur kaffe förgiftad jag kommer bli😊
Men det ska bli trevligt. 
Sen får vi hem och rasta vovvar och dammsugaren. 
Kl fyra kommer Lars hem och då kommer även Albin valpen jag ska trimma. 
Sen blir det middag bad och lite Effi mys innan det är tid för henne att sova. 
Sen tror jag soffan lockar efter en dag då det varit ganska full rulle. 
Ingen hockey i dag i alla fall , så i kväll är killarna hemma. Vet inte vilket sim är bäst längre . 
När jag är själv styr jag ju över tv:n i alla fall. 


Så här ser det ut på vår tv, har inte ni också blommorna i bur 😉
I går ville Effi så gärna cykla , det blåste ju som bara den då cykeln fick komma in...

Hon kan inte riktigt men hon tränar . Vi fick cykeln förra veckan av en vän, toppen bra. 

Jag pratade med Alice matte i går och blev så sugen på att sy, får nog köpa lite tyg och sy lite. 
Nä nu ska vi ge oss i väg! 
Ha det gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0