Söndag kväll

I dag har jag vilat slappat borstat hundar lagat mat men inte mycket mer än så. 
En riktigt lugn söndag. 
Inte haft lust att göra något. 
Försökt hämta energi till en ny vecka. 
En vecka då jag har fullt upp att försöka sysselsätta Effi på något bra sätt, städa tvätta och trimma. Har en trimmning på tisdag och sen behöver jag ju fixa Harriet och Albin tills på söndag. 
Veckan blir nog ensam då det ju är mycket hockey för killarna. 
Så nu gäller det att som sagt samla energi och inspiration till en ny låååång vecka. 
Inget jobb denna veckan bara jobb hemma...
Vi har nu ätit hemmagjord pizza , den va helt ok. Men nu blev jag så sugen på något sött. Men jag har inget hemma. Så nu är frågan om jag orkar sätta mig i bilen och köra för att köpa något, tror inte det och jag borde inte. 
Känner mig på riktigt dåligt humör och vet liksom inte riktigt varför. 
Samlar på mig stress när jag vet hur veckan kommer bli...
I stället för att försöka njuta i kväll så grubblar jag. 

Har faktiskt inte haft någon blogg lust heller , brukar tycka det är skönt att skriva av mig här men det känd inte längre riktigt rätt det hellre . Tror jag ska skriva dagbok på papper i stället då får jag ju ur mig allt mitt skrivande ändå. Vi får väll se. 
Kanske köns helt annorlunda   i morgon. 

Ha det nu så bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0