Söndag

Två timmar till tredje natten börjar. Putin ska bli gott när den är gjord. 
Det va ljuvligt i natt när kl var två och pang så blev hon tre. 
Vi hade full rulle och jag va medvetslös trött. 
I dag sov jag till halv ett ungefär. Sen fick Linnea och jag köra och handla. 
Å sen blev det städa. Efter det fikade vi och drack kaffe. 
Lars och oliver och Effi har även i dag varit i Landskrona ishall. Deras lag blev 2:à i cuppen , kul. 
Dom va hemma vid kvart över sex. Då åt vi lite sen körde Lars Effi till farmor. Gud vad jag saknar Effi och tycker synd om henne, hon har inte haft lugn och ro på hela helgen. Men på tisdag får vi mysa. Lars hämtar henne efter jobb i morgon så där blir ju några timmar där. 

I morgon ska Linnea till ögon kliniken, hoppas vi går rätt på felet. Hon ser ju så konstigt och mår dåligt med huvudvärk. 

I natt fick jag sms att min kära vän Helle fick en flicka. Härligt! Allt gått bra men fasligt fort, 15 min....

Vist är hon söt! Längtar efter att få träffa dom. 
Nu ska jag dricks lite kaffe sen får jag väl fräscha till mig innan jobb. Vi hoppas på en lugn natt nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0