1 2 3 4 5 6......

Nu är det en svett mamma som pausar i soffan.
Effi är hostig och ganska onöjd i dag, synd om henne. 
För att få i ordning Hildur i dag badade jag henne här inne, fick bli mitt schampo och balsam... Sen fick hon sitta och torka en stund. 
Sen tog jag på Effi och hittade en glass strut i frysen. Sen ut i trimmet. Där blev det föna i all hast...
Men nu är hon torr och med täcke på. Så nu hinner pälsen ligga till sig till kvällen och jag kan konserters mig på att trimma henne. Så det mesta går om man vill men det är inte så roligt och svetten rinner när man har en tjej som tröttnade fort när glassen va slut. 
När jag stod där ute funderade jag om det är värt det???




Att för det mesta göra allt i ett hast verk är inte vad jag vill. Nä vi får väll se.

Nu är kl tio och det är många timmar kvar till Lars kommer hem. Känner redan nu att det blir en låååång dag. 

Ursäkta om jag är gnällig men så är det i dag. Det ordnar väll upp sig. 
Nu ska jag snart ringa Alice matte och bestämma tid när hon ska komma och vi ska bada Alice, får bli efter fyra när jag har hjälp med Effi . 

I dag är det molnigt , tråkigt men tur ändå att det inte regnar. 

Ha det gott


Kommentarer
Martina Sandmark

Idag är det varmt och soligt och ryggen får känna på solen så förhoppningsvis blir det lite färg innan hösten kommer.
Begriper inte hur du hinner med så många hundar...beundrar er på det. Och förresten Grattis i efterskott.

Svar: Här är det sol nu men varit väldigt mulet i dag. Var bor du?? Ja du hur hinner man med, det undrar jag också i bland. Tack för grattis. Ha så bra och tack för kommentaren . ❤
Susanna Rehn

2014-05-16 @ 11:45:31
Martina Sandmark

Jag bor på andra sidan Skåne 1 mil söder om Yngsjö ungefär

Svar: Jaså ok ja då förstår jag att du kunde ha sol den gången vi hade skit väder!!
Susanna Rehn

2014-05-19 @ 19:34:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0