5/5

Går inte tiden i en rasande fart? 5 Maj liksom. 
I dag när jag kom upp blev jag glad att solen lyser. Hoppas det håller i sig, fast vi skulle allt behöva lite regn också. Men det kommer väll och den brukar det ju inte sluta. 
Nu är dom stora barnen i väg till skolan och Effi och jag myser. 
Har fått tömt diskmaskinen , bäddat , rastat hundar, vikt tvätt , satt i gång ny tvätt och städat toa. Gäller att få gjort lite på morgonen när Effi myser och ser på barnprogram . Det går liksom lite fortare utan hjälp...;) . 

Skulle varit i väg nu på fm men vi skippade det. Så nu blir det nig en rätt lugn fm. Men sen rullar det på. 

Nu ska jag gå och ta lite mer kaffe och sen mysa vidare med lillan . Sen ville hon ha målat sina naglar sa hon så så får det ju så klart bli. 
Och om tre kvart ska jag äta min första Slanka för dagen . 

Ha en bra dag nu och vem vet det kan bli fler rader senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0