Bad

Strax tid att hoppa i badet och göra sig klar för jobb. 
Effi och jag har planterat lite och pysslat lekt och myst. 
Bilder får bli en annan dag. 
Just nu är jag riktigt trött och att va uppe till ett i natt känns ganska avlägset... Men jag hoppas jag blir pigg snart. Tycker dessa arbeta tiderna är helt fel för mig. 

Jag var och lämnade Oliver hos en kompis innan passade då på att köpa kanelbullar till Linnea och Effi. Dom får fika på det när jag kör till jobb och Linnea ska passa Effi tills Lars kommer från jobb. Känns inte hellre helt bra men vi har ju inget val. Det rör sig om en timma. 

Nu önskar jag en bra och trevlig fredag


Kommentarer
Annelie

Hej finaste Susse.
Kul att läsa din blogg igen. Tänkte bara lämna ett litet avtryck efter mig =)
Hoppas du sov gott inatt. Ses snart på jobb.
Kramar

Svar: Tack ❤fina du❤ vad kul att du läst !! Vi ses snart pigga och glada 😊 kram
Susanna Rehn

2014-05-03 @ 12:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0