Bilder

 
I går inte alla bilder med så här kom dom på hundarna igen. 
Fy vad trött jag var i går kväll, somnade till en stund på soffan men gick sen och la mig halv tio. Vaknade kvart i sex i morse med grym huvudvärk så jag gick upp och tog tabletter. Tack och lov hjälpte det. 
nu har Lars lämnat Effi i Grevie , Oliver och han ska till Tingsryd och titta på hockey utrustning. Själv behöver jag vila då jag ska jobba nu två nätter. 
Linnea åkte till mormor i går och sover där, vet inte när hon kommer hem. 
Så i dag har jag tänkt slappa , damma, dammsuga, tvätta och sen sova. Om jag känner för det trimmar jag kanske Jopplin och Akvin. Får väll se hur jag känner. Men nu sitter jag här i soffan och tittar på datorn. 
 
I går skrev jag aldrig hur det gick på utställningen. Alice blev BIR valp( tyvärr ingen konkurans ) men det är kul att se att hon skötte sig fin fint. Det va ju Lars som ställde henne och det gjorde han fin fint. Hon är en riktig goding tycker jag.
hildur blev 2:a fast utan ck. Harriet blev oplacerad, själv tyckte jag hon va wow wow wow fin men jag är kanske lite partisk eller? :) 
Alice blev oplacerad i BIS finalen, men det va bra träning för henne och hon gjorde mig stolt för attans vilket steg hon har :) 
Jag gillar utställningen i Hasslarp, där är ordning och reda , välklippta gräs och trevliga folk som säger hamburgare mm, ja det är mycket välordnat må jag säga!! 
 
Oliver er och Effi va ju med , dom skötte sig toppen. Effi älskar utställningar , hon är ju en riktigt social och go tjej och finner sig i att " lulla" omkring och prata med folk. Sen hur många glassar mm det har blivit det funderar vi inte så mycket på.... Tack kära Lilian för du tog Effi med dig och handla glass :)
 
ja nu har jag nog inte mycket mer att säga just nu. Önskar alla en trevlig och bra dag
<3
 


Kommentarer
Hanna

Vilka snyggingar <3

Svar: Tack tack kära du ❤
Susanna Rehn

2014-06-01 @ 09:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0