Funderar

Sitter här och har nu ätit min sista Slanka för i dag. Funderar på hur jag ska göra Effis sandlåd hörna mysigare

Jag har några små tankar. Men jag skulle behöva till Ikea och jag behöver köpa en spalje. Ja jag ska nig få till något. Får se när bara. Önska vi hade större trädgård med mer möjligheter. 

Nu i kväll innan läggdags fick Effi några små bullar och hon tittade på barnprogram och hade det så mysigt. Nu sover hon gott mitt lilla hjärta. 

Linnea gick precis ut, hon skulle gå en runda. Jag hade velat följa med men har inga bra skor så jag struntade i det. Plus att jag tycker det är blåsigt ( som vanligt här) 
Oliver ligger här i soffan och tittar på Lars " padda" med lurar i öronen. Lsrs kom precis ut från att ha sovit en stund med Effi. Han somnat nämligen oftast när han nattar henne. 

I morgon är tanke att jag ska följa med Alice matte och kolla på blommor. Det får bli i morgon fm i så fall . För vid ett måste jag lämna Effi hos mormor då det är möte på jobb. Sen måste jag sova eftersom det är jobb på natten. 
På tisdag får jag köra hem och hämta Ezter och sen köra till HBG med henne. Sen hem fort och sovs någon timme. Sen ska jag till frissan. Sen är det ju jobb på natten igen. 
Fullt upp. 

Ha så gott nu i kväll❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0