Hipp hipp Hurra 🎁🎈🎂❤

I dag är det ingen vanlig dag utan Linneas ❤ 14 års dag! 14 år, hur gick det till? Min lilla prinsessa med knubbiga lår är nu en fin stor vacker tjej. Ibland glad och ibland som en riktig tonåring . Men jag älskar henne mer än ord kan beskriva ❤




Jag hoppas hon får en underbar dag 🎂☀🎁☀❤🎈

Jobbade till ett i natt och när jag kom hem satte jag fram flaggan och presenterna .
Efter det va det svårt att somna... Halv sex gick Lars och jag upp och tio i sex väckte vi barnen.
Sen blev det paket öppning och vi firade vår tös. 
Nu öron stora barnen på väg till skolan. Sängarna bäddade diskmaskinen tömd mm mm, Effi har redan börjat tjata om hembygdsparken ... Ser ut att bli fint väder så vi får väll se. 
Jag är trött och seg men en lätt huvudvärk nu. Tänker bara på att jag vill sova. Hur ska jag orka annars. Jobb i natt. Har jag tur kan mamma passa Effi några timmar så jag kan vila. Sen ska det städas lagas mat och ordnas kalas kl 18.00. 

Låter det som jag bara klagar? Det gör jag inte på sätt och vis men när man är lite trött vill man liksom bara sova!!!

I går när jag kom till jobb tittade jag i mitt fack, där låg en ljuvlig liten fin present. Gissa om man blir glad. En mycket kär och go arbetskamrat hade lagt den till mig. En sådan underbar tanke och present!!!! Ska använda den flitigt och läsa titta och tänka efter.


Kloka ord kan man ju aldrig för mycket av! Tack fina Annelie för du är en riktigt fin vän ❤
Nu tackar jag för mig för just nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0