Kul

I går hade jag 48 unika besökare och 105 sidvisningar ! Roligt att så många va nyfikna på att läsa bloggen 😊
Tack till er som lämna en kommentar ❤

I dag gick jag upp vid sex , och efter ett tag vaknade Effi. Men jag hade hunnit få i gång kaffet ge hundarna mat och rasta dom. Så det va ju bra! 
Nu har vi morgon mys i soffan. 

Effi ser barnprogram och jag har tittat bak i bloggen , va inne och titta bland annat på Maj 2013 . Det är så roligt tycker jag att se vad som hände då och se hur barn och mycket annat förändras. 

Som jag skrev i går har vi plantering på tapeten i dag, nu behöver blommorna komma i jorden tror jag. 



Vi får väll se hur det går med tanke på den lilla hjälp redan jag har här hemma... 😍
Linnea och Oliver är ju lediga från skolan i dag också. Skulle behöva få dom att städa där uppe lite... 
Det kan gå och det kan också inte gå...
Men nästa vecka den 11 maj åker dom till Turkiet och innan dess ska det va väldigt städat i alla fall. 

Vi ska så klart inte plantera hela dagen utan även göra det vi gör varje dag, tömma diskmaskin , fixa med tvätten , bädda, dammsuga , och städa här och var. Men jag tar det med ro. Skönt med slapp morgnar . Vi hinner säkert ändå. 

Jag köpte ju nagellack i går, försökte ta en bild men färgerna blev inte riktigt rättvisa. Men bilden kommer här ändå. 


Tycker det är bra med små nagellack eftersom jag inte målar så ofta. 14 kr st är väll ett helt ok pris tycker jag. 

Nu ska vi goda vidare men hörs säkert igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0