La la la la

Himmel och gnu vad trött jag är...
Full rulle i natt på jobb sen hem och hämta Ezter. Fort i väg till Vetrinären för att lämna henne där. I dag blev vårtan på " snippan" bort opererad. 
Hem som fasen , rasta hundar och sen i säng tjugo i nio. Halv tolv vaknade jag igen.... Gick upp och greja och sen i väg till maxi och handla. 
Hem och packa upp mm och sen hämta Ezter. Operationen gick fint och hon har nu tratt stackars Ezter. 

Sen har vi grejat och donat här hemma med allt.
Nu nattar Lars Effi och när han är klar väntar mer arbete. Själv orkar jag inte mer. Utan nu blir det soffan tills jag hår och lägger mig. 

Jag önskat ni kunde dofta hur det doftar i vårt kök. Köpte dessa underbara i går. 

Blev även några blommor till bordet

Har jag visat mitt fins ljus jag fick på mors dag? Nä jo Gud så gott det doftar. Har inte tänt det ännu men snart. 

Tog lite bilder här ute nu innan jag hick in. 






Oliver har varit riktigt duktig och hjälpt oss i dag ❤
Till sist en bild på stora hjärtat ❤ Harriet❤ 
Mitt fina grå öra!!


Ja ni i morgon öppnar ju då campingen och goda kära vänner kommer hit. Ska bli så trevligt!! Det är en sv årets härligaste händelser!!
Nu hållet vi tummarna för lagom och fint väder. 
För här blir det grill mys och prat skratt skrål hundliv och utställning i dagarna två wiiii så kul!!!!!!!!!!!' 
En som längtar massor är Effi. Hon har så röriga kommentarer. 

Måste berätta att dom fördärvat vår väg i dag, dom la ny asfalt i dag. Nä inte asfalt utan grus så nu mer bor vi vid en grusvägen som fönat och ryker.... 
Kul nä inte precis. 

Nä nu orkar jag inte mer men önskar en go kväll!  Och vill någon Komma och underhålla Effi lite i morgon när jag badar hundar är det helt ok...
❤❤❤


Kommentarer
ewa

Förstår att du är trött😪 Skall bli så kul att checks in på "världens bästa camping" - som vi har längtat💖 Ta det lugnt ( lätt för mig att säga) vi hjälper dig imorgon😊 Kram💖💖

Svar: Ni är så välkomna och vi längtar efter er alla nu❤ tar det så lugnt jag kan... 😜 Hörs i morgon !! Kram❤
Susanna Rehn

2014-05-27 @ 20:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0