Lilla hjärtat

Vårt lilla hjärta är så förkyld och hostar en hel del. Synd om henne!!
Vi gick upp strax efter sex och nu myser vi i soffan. Hundarna har fått matt och varit ute. 
Ute regnar det i omgångar och det är mörkt och ruggigt i dag. Tänt några ljus för att få lite mysigt. 
Om en stund ska jag tömma diskmaskinen , lägga in tvätt i maskinen, bädda och sen försöka städa några skåp. Behöver få ett ledigt skåp till Effis rit och pysselsaker. 

Sen får vi försöka få dammat och lite sådant. 
Skulle bada Hildur också men jag får kanske vänta till Lars kommer hem. Men då måste jag också sova då det är jobb i natt. 
I går hörde vi av dom stora barnen och dom har det bara bra på sin semester. Härligt!!

Nä om jag skulle ta tag i det som ska göras... Men det är fasligt mysigt här i soffan under filten när man hör hur regnet öser ner. 

Hoppas ni alla har vaknat på rätt sida och får en fin dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0