Möte

Nu har familjen ätit middag, fiskpinnar. Själv drack jag lite kaffe. Ska äta en Slanka lite senare. Drar på det eftersom jag ska vara uppe hela natten. 

Varit på möte på jobb i dag och när jag kom hem försökte jag sova. Blev inte mycket med det tyvärr . 
Känns lite stressande att skylla köra till HBG i morgon fm med Ezter. Ska va hos veterinären kl 8.40 . Hoppas det inte tar så lång tid så jag kan hem och sova sen. 
Ska ju sen vara hos frissan 13.30. Dumma tider men ibland tar man vad man får eftersom det inte är lätt att få tid. 

Här är det tyst nu när Effi inte är hemma. Hon är ju hos M&M . Får va där eftersom jag ska jobba. Hon va jätte glad när vi skulle köra dit, packade dockan och badkläder med sig :) . 

Nu ska jag mest sitta i soffan och ladda och samla kraft till nattens jobb. 
Men självklart önskar jag er en fin kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0