Nöjd

Här har vi en nöjd och glad tjej efter gårdagens kalas. Hon hade så roligt och fick så mycket paket och fina grejor! Tack alla som firade vår lilla tjej ❤
Har inga bra bilder i mobilen utan i kameran och den kan jag inte tömma... Då jag ju inte har någon dator. Så ni får se tre bilder, tyvärr blundar hon ...




I dag sov jag till tjugo över sju, så skönt. Effi kom upp en liten stund efter. Nu har vi myst hängt in alla fina kläder hon fick.  Plockat i ordning tömt diskmaskinen och bäddat. 
Om en stund kommer Helle Erik och Siri. Då blir det lek en stund. 
Tyvärr är Effi så förkyld . Synd om henne . 
Kan berätta att det går bra med Slanka, inga problem att inte ära i går på kalaset. I går hade jag sammanlagt gått ner 6,5 kg så jag är nöjd och glad och kämpar vidare. Men bara dom kg känns redan och livet känns lite " lättare" 😉

I en när Lars kommer hem får det nog bli lite hund vård. Välbehövligt. Ledig i natt också men sen är det jobb onsdag och torsdag natt. 

Får se om jag återkommer i kväll 


Kommentarer
limpan

Så himla duktig du är!!!!!

Svar: Tack tack 💗
Susanna Rehn

2014-05-13 @ 22:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0