Så blev dagen

Haft besök av ljuvliga 5 veckors Siri med mamma Helle. Vi pratade drack kaffe pratade pratade och hade det så bra!!
Efter det fixade och greja vi lite, myste och slappade. Jag handlade när dom stora barnen kommit hem från skolan så passade dom Effi. Går ju lite fortare då.   

Senare körde jag Linnea till nagel tjejen och jag körde till Alice med matte. Vilken goding hon är och hon blir mer och mer lik mamma Harriet i huvudet tycker jag. Nästa vecka ska vi träffas igen för att ta bort lite päls. Kul att träffa både henne och hennes matte ❤

Nu i kväll har jag inte gjort mycket, målat naglarna sett på tv ätit sista Slankan druckit te. Snart blir det sängen. 
Är lite trött faktiskt . 
Å i morgon är det tid för jobb igen...
Men tack och liv har jag fått bytt bort min söndag natt. Så roligt att få fira Effi på måndag morgon och ha lite mer tid att förbereda födelsedags kalaset som ju är kl 18.00 . Det är full rulle här nu. 

Nu säger jag god natt❤


Kommentarer
limpan

Ja det är bråda tider nu, många kalas och sedan en redig fest2 kvällar i rad hur ska du orka.
Men vi längtar för det är alltid så trevligt att komma till er och kocken är helt otrolig. Mycket smarrrigt där.
Jag vill ju så gärna ha fina nagrar också kan inte lLinnea titta noga på hur hon gör sedan kan hon och Sanne kanske hjälpas åt. Vi behöver mer klös nu på kenneln. Älskar er alla Kram!

Svar: Klart ja orkar!!! Vi ser också fram i mot två trevliga kvällar!! Roligt du gillar att va här och att kocken är godkänd !
Ja lite naglar med klös vore väll något 😉
Älskar dig med ❤
Kram
Susanna Rehn

2014-05-08 @ 22:48:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0