Så ja

Jo i fm skickade jag ett sms till mamma om vi skulle åka till Ullared. Å jo det ville hon . Så snabb fix och i väg. Vi var där ca kl ett. 

Fina mamma!!

Vi hittade så mycket fina kläder och lite andra födelsedags presenter till Effi. Så roligt !!! Sen blev det lite av varje , några nagelack , hårfärg mm. Å så hittade jag lite kläder! 


En rosa och en vit likadana , där är text på ryggen och dom va fina tyckte jag. 

Den tröjan med fåglar är kanske lite tokig men din på tyckte jag. Den ljusblå blusen älskade jag . Sen blev det nya joggning byxor , grå med svalor på...


Å så en ny sjal! 




Effis grejor kommer på bild efter hennes födelsedag!! 

Jag va hemma igen strax innan sex. Vi har haft det så bra och jag är väldigt nöjd!!

Nu är det soff läge då man blir rätt trött av sådant här. 
Men jag känner mig bättre piggare i dag. Nu börjar nog kroppen bränna fett 😊

I morgon blir det plantera eftersom det inte blev i dag, köpte förresten fina korgar att plantera i. Bild kommer så klart när det är klart. 

Sen i morgon jobbar jag 15.30-01.00 , likadant på lördag. Men det ska väll gå. 

Go kväll för i dag❤


Kommentarer
@nna

Åhhh! Så kul att shoppa loss på Gekås! Jag vill också! ;-)
Kul att du har börjat blogga igen! Heja heja!
Ha en bra kväll nu!

Svar: Ja det är så roligt! Där va så mycket fina barnkläder!!! Vad kul att du tycker det är kul att jag bloggar öppet igen! Önskar dig med en bra kväll och tack så hjärtligt för din kommentar ❤kram
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 21:20:09
Anki Holmgren

Vad trevligt att läsa din blogg igen, har saknat den.
Ha det bäst.
Kramar Wilma o matte Anki

Svar: Å tack kära❤ vad roligt!!! Hälsa Wilma gumman. Å sköt om dig! Kram😊
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 21:26:44
anneli

Tyckte det var fina saker

Svar: Tack tack o tack för kommentaren 😊
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 21:26:44
Anna

Fina mjukisar sådana vill jag oxå ha😀

Svar: Ha ha dom är jätte sköna i alla fall😊
Susanna Rehn

2014-05-01 @ 21:39:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0