Samlad

Ja i går blev familjen samlad igen!! Härligt att få hem två bruna och mycket nöjda barn. Dom hade haft det super toppen!!


Nu är det då måndag morgon och åter vardag. Så nu ska snart dom stora till skolan, lite ovant. 

I går fick jag lite bilder från fam Angsmo, Pålle var snäll och tog lite bilder i Hässleholm ! Tack så ❤ligt. Tydligen stod Alice i alla fall still någon sekund...








Sen va här någon bild på Hildur också




Tack! 

I dag har jag inga stora planer, ringa några samtal. Sen får vi se vad vi hittar på. Effi är fortfarande snorig och hostig. Riktigt äckligt snor som kommer ut nu, synd om henne. 


Känner att jag själv är lite förkyld ... Det är så typiskt . Hoppas det inte blir värre bara. 

Ja vem vet kanske återkommer jag senare i dag


Kommentarer
Linda

Usch med förkylning! Vad roligt att se att Effi gillar Duplo! Ser att det utökats :-)

Hoppas du håller dig frisk! Själv e jag hemma idag....ont i kroppen, halsont och feber Tjoho!

Kram

Svar: Ja det är segt med förkylningar, just nu mår jag bra. Jaså är du dålig, vad tråkigt!! Krya på dig ❤ ja ni gav ju henne det första Duplot, hon gillar det skarpt !! Ser fram i mot att ses på onsdag så då hoppas jag du mår ok så du orkar vara med. Kram
Susanna Rehn

2014-05-19 @ 13:48:00
Anna

Åh jag har missat att du bloggar igen, kul o se vad ni hittar på ju :) Skönt att barnen haft det härligt! Vi ses på onsdag :) Kram

Svar: Jaså har du missat det, aj aj. Vi ses på onsdag . Välkomna i massor ❤kram och tack för kommentaren
Susanna Rehn

2014-05-19 @ 17:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0