Sol sol

Välkommen ljuvliga sol! Bästa presenten man kam få så här på sin födelsedag☀
Jobbade ju i natt och det blev so och så med sömnen här i dag då telefonen väckte mig mer än en gång. Men jag är glad att folk vill och ringer och säger Grattis!!
Så vid halv tolv gick jag upp. Grejade lite och så.  Sen var jag på Previa kvart över tre. Det gick fint. 

Om ni undrar om jag blivit firad i dag så möttes jag av flaggan på bordet tillsammans med ett paket från mins föräldrar ett från Lars och barnen + ett fint kort skrivit. 
Jag fick en fin blus jag önskat mig av mamma och pappa( fel färg och storlek ) men jag får väll prova den eller byta. 
Av familjen fick jag te till min kaffe maskin och pengar. Har fått pengar sv. Lars föräldrar innan, tack!!
Hade önskat mig pengar så jag har råd att fixa födelsedags fest till Linnea nästa vecka. 
Nu i em kom Helle och Sussa på kaffe, hade köpt en tårta på Coop som jag bjöd på. 

Mysigt att dom kom! Fick jätte fin blomman och en parfym av dom. Så det va gulligt. Parfym är något jag önskar. 



Effi har varit hos farmor och farfar i dag men Lars hämtade henne efter jobb. Hon är inte pigg, hostig och segt hemskt snor . Så i natt ska jag bara hemma från jobb så jag kan ta hand om henne i morgon. Känns inte rätt och bra att lämna henne när hon är dålig. 
Nu nattar Lars henne.Mitt lilla hjärta!!

Själv sitter jag i soffan i h har ätit min födelsedags middag , en Slanka... Fasen vad duktig jag är!!
7 kg minus nu, skönt men fler kvar. Jag kämpar vidare. 

Hade gärna firat med en go middag men no no no!! 

Jag har lite smått oro över Hildir som är både smutsig och helt otrimmad... Å så är det utställning på lördag. Ja ja jag vet att jag alltid fixar det men jag vill ju alltid ha koll och vara klar i tid. 
I morgon kväll får jag tillbringa i trimmet. 
Det blir som det blir.

I kväll skulle jag ju kunnat börja på trimningen men jag orkar inte , vet att det inte blir bra då. Så nu blir det soffan kaffe och så ska jag läsa i en tidning som jag köpt till mig själv i födelsedags present.

Jag tycker det är så roligt och är väldigt glad för alls Grattis jag fått på fb och sms!! Tack alla ❤

Önskar en fin kväll


Kommentarer
Malin

Grattis igen! Vad duktig du är, 7 kg det är inte dåligt! Vi ses på lördag =) Kram

Svar: Tack tack kära❤ ja rätt så duktig 😉vad trevligt att vi ses!! Ha så bra så länge. Kram
Susanna Rehn

2014-05-15 @ 21:17:29
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0