Svacka

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fy vilken svacka jag har i ringen.... Tycker inte vi pratar så mycket mer om det just nu....
nä stort Hurra och Grattis Alice matte för helgens BIM och BIR valp. Ja ja konkurrensen behöver vi ju inte prata så mycket om den hellre....
Tyvärr kommer bilderna hur dom vill här när jag använder Lars " platta" . Men så får det vara.
 
vi har haft så in i hoppsan trevligt, vilka härliga människor. Jag skrattade i går så jag vet inte när jag skrattat så sist. 
Tack alla kära som var här och förgyllde några dagar med oss.
Nu håller vi kväll och bara myser, trött och trött och trött. Höll på att skriva nöjd , å det är jag ju eftersom vi haft trevligt....
 
Blir säkert en bättre blogg i morgon.
trevligt kväll och Grattis till er det gick bra för i Hasslarp!!
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0