Tjoho

Nu är det klart!!
Hildur badad och trimmad och Alice badad( av matte själv) och fönad här. 
Sakerna packade och läget under kontroll. 
Nu är det bara klädfrågan, hur varmt blir det? Kjol eller byxor? Får se i morgon . 

I dag har jag bestämt mig för att äta lite i kväll. Så nu grillat Lars kycklingfilé och grönsaker. Så det blir mysigt. Men i morgon är det som vanligt. 
Men jag tyckte vi fick ha lite mys kväll. Effi har ätit badat och sover nu gott. Det fixade Lars när jag fixade hundarna. 

Avslutar bloggen med en bild på mina " fredags blommor " jag köpte i dag. 

Blev väll fint?

Ha en skön kväll så ses vi i morgon 


Kommentarer
Hanna och Herbert

Lycka till!!

Svar: Å tack kära!!
Susanna Rehn

2014-05-16 @ 21:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0