Upp och ner

Känslorna går upp och ner, jätte glad att Linnea och Oliver får åka på semester men jag saknar dom redan!! Åker i morgon . Dom kommer säkert få det ljuvligt. Det kommer bli en tyst vecka i detta huset ja förutom Effi då. 

Jag sov till tolv i dag sen grejade jag lite, familjen var i väg. Vid tre la jag mig igen efter att ha kramat och sagt hej då till barnen. Vaknade av den där jävla porten här ute... Lars skulle köra barnen till M&M . 
Sen har jag badat och myst med Effi som tyvärr är dålig i dag, febrig och mår inte bra säger hon. Hoppas det går över snabbt så vi kan fira henne på måndag. Hon ser ju så fram i mot det. Men är hon sjuk får vi ju så klart ställa in. 

Nu jobbar jag i natt sen är det hem och sova sen börja fixa för kalas... ( om hon är frisk) . Önskade vi hade kalaset någon annan stanna då jag no lust att städa... Här är så skitigt och tråkigt tycker jag . 
Men det är ju vara att göra då gott msn kan. 
Nä dom jag känner nu vill jag bara gå i idé och skita i det mesta. Brukar tycka det är kul att fixa planera och göra kalas mm men i dag känns det inte så. Men det kommet säkert i morgon . 
Önska man kunde haft tårta kalas bara och inte mat . 

Nu önskar jag en fin lördags kväll. Snart dax att göra mig redo för jobb. Hoppas jag blir på bättre humör där men det brukar man bli då där är folk att prats med. 
Till sist en bild på våra nya husdjur



Kommentarer
Anki Holmgren

Förstår hur du känner det, så där har jag känt i flera veckor nu. Inget är roligt, vill inget känns mycket blää.
Vilken tur att inte Wilma är hos er när ni har sånt fint besök, bus trollet Wilma hade jagat dom direkt.
Ha de så bra, kram från mig och Wilma

Svar: ❤❤❤❤❤❤
Susanna Rehn

2014-05-12 @ 07:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0