Vaken sen lite mer

Så ja vaken sen lite mer än en timme men jag ville fixa lite här hemma innan jag satte mig för att blogga. 
Har nu tagit i tu med sista tömningen av diskmaskinen sen gårdagens kalas. Lagt in lite tvätt startat tvätt vattnat lite blommor bäddat mm. 
Precis ätit mon Slanka.  Står still i vikt just nu och det är jäkligt tråkigt när man sköter sig, eller ja i går hann jag bara äta en i stället för tre.... Kände mig liksom inte hungrig. 

Kalaset för Linnea i går gick bra, hon va nöjd och glad och maten räckte. 
Hon blev glad för tårtan som jag köpt på Maxi. 




Så det va ju roligt!!
Nu är det inte födelsedags kalas på ett tag men nästa vecka är det annat kalas 😊 då kära vänner kommer hit!!

Jag har varit trött i natt men det är ju inte så konstigt. Det gick i alla fall och nu har jag två nätter kvar . Ska vila lite till här i dag men får va uppe en liten stund till. 
Det är jätte varmt här men blåser så in i baljan vilket gör att det ändå inte är trevligt att va ute, hoppas det lugnar ner sig.  
I går efter kalaset åkte Effi med farmor och farfar hem. Så hon har sovit där och fått vara där i dag. Lars hämtar henne när han kör hem från jobb. Saknar henne!!
I morgon bitti blir det tidig morgon för henne och i väg till mormor och morfar. 
Hon är så duktig inget gnäll trotts allt. 
Men hon är ju trygg hos dom alla. Tack så hjärtligt för hjälpen❤


Just nu njuter jag av dessa.

Kan man få för mycket att blommor? Nä och syrener jag bara älskar dom!!!!!!!
Sprider väldigt i hela rummet!!

Nä nu ska jag dricka lite kaffe bläddra i en tidning och sen slumra lite till så jag orkar med. 

Ha så bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0