Vår dag

Så här blev vår dag. 
Åkte till min kära barndoms vän Jonna med barn. Där blev det trädgårdslek och kaffe ute i deras mysiga trädgård




Jonna väntar barn nr tre och den kan komma när som helst , önskar henne allt lycka till i värden❤

När vi kom hem myste vi och rätt som det var kom Linnea och Oliver hem från skolan .
Då körde vi och handlade middag till familjen . 
När Lars kom hem hade vi bestämt att Alice med matte skulle komma, Lars har fått i uppdrag att träna lite med henne. Efter helgens svettiga tillställning går vi bruka lite mer Alvar. 
Det gick väldigt mycket bättre och polletten tillade ner en hel del. Det va både på marken bordet och sen sprang han med henne. Harriet fick va med som störningshund och wiiii vad hon va tok laddade, gamla damen gillar det där. 




Så i dag är jag stolt över Alice och tycker hon ser ut att kunna bli en fin dam hon också ❤
Tack för du kom Gerd!!

Sen körde jag för att göra några ärenden , Linnea fyller ju 14 år på onsdag. Så det är lite födelsedags planer igen. 
När jag kom hem åt familjen middag och jag tog min andra ( försenade) Slanks för dagen. 
Å sen plumsade jag i badet och där efter är hela familjen också duschade och badade. 
Nu nattar Lars Effi och jag passar på att blogga . När dom stora barnen lagt sig ska jag slå in paket. 
I morgon blir det att handla mat mm till Linneas kalas på onsdag. 
Sen är det jobb 15.30-01.00. Puuuu sen full rulle på onsdag och därefter jobb jobb jobb. Bara jag håller mig frisk och kry nu. 
Nu i kväll får jag väll borsta lite vovvar också för det gör ju sig inte själv. 

Hur har ni haft det i dag då? Bra hoppas jag!!!


Kommentarer
ewa

Är helt övertygad om att Alice blir en riktig stjärna - det syns på bilderna från Hässleholm😊 Lite skuttig och vild men så superglad tjej💖💖 Välkommen i klubben med hundar som inte gör som man vill😊😊 Kram på er alla

Svar: Vi får väll se😊 nja den klubben ska vi inte vara långvariga i 😉 det va en engånsföretelse i Hässleholm !!! Kram ❤
Susanna Rehn

2014-05-19 @ 19:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0