Det drar in

Det drar in moln här nu, det vill vi INTE ha!! 
Hoppas det drar förbi fort och blir soligt och varmt. Vi vill ju sola och bada!!

I natt har jag sovit mycket bättre och gick inte upp förrän nu kl åtta. Varit vaken några gånger men kunde somna om, skönt!!

I går började vi som vi brukar här med frukost sen pool häng . Eftersom Linnea inte tycket det är så kul och blir rastlös tog vi bussen till Gamla Alcudia ( trodde vi) det såg inte alls ut som jag sett eller hört och när vi senare pratade med två svenska här så förstod vi att vi varit helt fel... Å jag har ingen aning var vi varit. Det va ganska lång i väg i alla fall. Där var fint med inte så mycket att se. Ja herre Gud som det kan bli. 
Så nu får vi ta gamla Alcudia en annan dag. Dom har tydligen marknad där på söndag så det får vi kanske kolla in. Eller blir det innan det vet man aldrig. 















När vi kom hem från vår lilla buss tripp la vi oss vid poolen en stund. Skönt! 
Linnea gick upp tidigare än jag. 
Senare gjorde vi oss klara och gick ber och åt. Det va riktigt gott i går. Bland annat Sushi som va så god. 

Senare träffade vi på det svenska syskonparet vi pratat lite med innan. Vi bestämde oss för att ta ett bord i hop och titta på kvällens underhållning sim bestod av cyklande papegojor ( ja dom gjorde mer än så) 
Vi hade en trevlig kväll och va trötta båda när vi gick och la oss. Så vi domnade ganska fort . 

Som sagt i dag är det molnigt än så länge. Jag ska snart väcka Linnea så vi kan gå och äta frukost. Sen får bi se hur det är ute. Lite pool häng vore skönt nu!!
Kram från mig



Kommentarer
lena

Ta nu en taxi till marketplace så ni kommer rätt. där finns också lite butiker med fina grejer. jag tycker också att vid hamnen finns bra shopping om ni inte varit där. kram

Svar: Ha ha vi gjorde det i dag! Mycket mysigt o trevligt!! Hamnen har vi inte kollat än!! Hoppas allt är väl med dig. Du och Eva skulle varit med😊 kram❤
Susanna Rehn

2014-10-10 @ 19:17:41
Lena

Vi kanske ska göra en tantresa nästa gång??? kram

Svar: Ja men det tycker jag 😊 vore skit kul!!!! Kram ❤
Susanna Rehn

2014-10-10 @ 20:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0