Fredag kväll

Sitter nu och har lite fredags mys, passar på nu innan jobb. 
 
I dag lämnade jag faktiskt Effi hos mormor vid elva. Skulle ju till tandläkaren och laga en tand som gått sönder. 
+ att jag fick lite mer tid att vila mig. Så när jag var klar hos tandläkaren åkte jag hem. La mig kvart över ett och vaknade kl fyra!!! Så jäkla skönt med tanke på att Effi satte i gång strax efter fem i morse...
När jag kom upp gjorde jag middag och sen började jag packa. Så det va skönt att ha börjat. 
Så nu är jag lite på banan igen. 
 
I morgon måste jag upp tidigt då vi ska på dop, ska va i kyrkan lite innan två. Blir mysigt tror jag. Lilla söta Siri💗 som jag ska hålla i kyrkan. 
 
Sen får jag hem och vila i gen så jag orkar jobba. 
På söndag får jag fixa det sista innan resan och passa på att mysa med Effi💕💕💕💕 oj vad jag kommer sakna henne. 




I dag hittade jag Jopplin liggande i korgen så här 😍

Fin eller hur ha ha. Våra hundar är galet snälla och tåliga om man säger som så. 
 
Nu önskar jag en trevlig fredags kväll och helg.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0