God morgon

God morgon från Mallorca 😊 kl är nu strax sju o jag tror bara det är jag som är vaken, Linnea sover. Det är mörkt mörkt ute. Vi bor så fint! Å vilket rum. Pentry köksbord soffan fint badrummet separat sovrum stor fin balkong mot poolen och två tv apparater 😊 tjusigt!!

Resan gick fin fint och allt är bra. Bara en negativ sak och det va den stenhårda sängen 😱
Nu ser jag först fram i mot frukost är hungrig!! Kanske man kan gå och hjälpa till när man ändå är vaken 😉
Undras när det ljusnar här??
Nu hoppas vi på en solig och skön dag här. Ska bli spännande att kolla runt i dag. Å vad vi ska mysa!! 






Sitter nu med en kopp kaffe i soffan och skriver , tur jag hade kaffe med mig. 
Önskar er alla en fin dag. Och hoppas kunna blogga igen. Det verkar som om jag inte kan skicka sms så jag skriver här och på Fb så länge. 
Stora kramar från ett än så länge Bäck mörkt Mallorca ❤

Bilden tagen i går på tåg stationen i Ängelholm när mormor lämnade oss där!! 


Kommentarer
Linda

Hej!
Vad härligt! Det ljusnar snart, brukar gå snabbt. Ja du de där sängarna, tror att d e för att man inte ska sova bort tiden ;-) Våra sängar var oxå hemska!
Mys nu riktigt ordentligt och glöm för allt i världen inte den underbara stranden!
Kram kram

Svar: Nu är det ljust! Det gick fort ! Folk börjar röra på sig nu. Det måste därför sängarna är såååå hårda, herre Gud säger jag bara. Linnea sover ännu o min mage skriker efter en gooo frukost nu. Ska snart väcka henne sen börjar en spännande dag. Kul att utforska nya ställen och stranden ska vi helt klart ragga upp! Hoppas ni får en bra dag där hemma. Kram❤
Susanna Rehn

2014-10-07 @ 07:22:10
Therese

Låter toppen☀️ha det nu så mysigt❤️

Svar: 💗
Susanna Rehn

2014-10-07 @ 07:30:58
Therese

Låter toppen☀️ha det nu så mysigt❤️

Svar: Tack kära❤ vi ska göra vad vi kan!!
Susanna Rehn

2014-10-07 @ 07:31:01
Annelie

Rummet ser ut att var fräscht. Sängarna kan vara lite hårda, tror också det är för att man inte ska sova för länge. Men det hade de inte behövt tänka på i ditt fall =) Hoppas ni får en riktigt bra vecka.
Kramar

Svar: Jätte fint. Nä jag sover ju inte så mycket😉. Nu har vi ätit frukost, ljuvligt!! Hoppas du också får en bra vecka! Nu njuter vi lite på balkongen och väntar på att det ska bli lite varmare så vi kan gå och sola ! Kram fina du💗
Susanna Rehn

2014-10-07 @ 08:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0