Kardemumma skorpor

Kardemumma skorpor och te och huset fullt med tända ljus. En tjock filt och hundarna hos mig, låter det mysigt? Jo det är det också. 
Efter två nätters arbete och ett möte på jobb i dag är det inte mer man orkar än att sitta och mysa. Tror det bli mycket tidig säng för min del. Har en aning ont i huvudet och behöver nog bara få sova gott nu. 
I morgon blir det städ tvätt och sådant på fm sen ska Effi mormor och jag till stan. Har en del ärende att fixa nämligen. Och det måste fixas i morgon. 

I dag har jag fått en fin bild på Cleo den togs när hon blev champion . 

Som ni förstår är man stolt 😍

Stolt blev jag även när jag läste cocker sydvästs rader i cocker tidningen. Vår familj var omnämnd då ju  Hildur vann Ingrids pris för den mest väl presenterade  hund . Kul kul!!

Nä ni nu ska jag dricka mitt te och bara va. 
Ni då , vad gör ni i kväll? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0