Lördag

God morgon , kl är nu sju och jag sitter med en kopp kaffe. Linnea sover gott precis som dom flesta andra här på hotellet verkar göra. 

I går fm spenderade jag vid poolen, Linnea också fast hon va uppe på rummet ett tag då hon kände sig förkyld. Men det verkade bli bättre igen sen. 
Jag har ju trott att jag skulle läsa så mycket här, men nä jag har liksom inte ro. Är så mycket ljud och rörelse . 
Men strunt i det jag får läsa när jag kommer hem. 


Det såg ju molnigt ut i går morse men det blev bra. Ganska blåsigt men ändå bra. Man blir ganska fort törstig och det är mycket smidigt att bara gå till varar. Och hämta vad man vill ha. 

Efter att vi ätit lunch i går tog vi en Taxi till Old Alcudia , vi hade åkt förbi härom dagen när vi åkte buss. Men nu fattade vi liksom var det var 😊
Där var verkligen jätte mysigt!! 
Tyvärr är det svårt att ta bilder med mobilen men lite ser ni väll? 












Det blev inköpt några små presenter i går så det va ju bra 😊
När vi skulle hemåt tog vi bussen. Hoppade av på en annan gata med affärer eftersom Linnea sett ett skärp hon ville ha. Sen gick vi strandpromenaden tillbaka till vårar Hotell. Fint. 

Sen vilade vi på rummet och duschade osv innan vi gick ner och åt. 
I går tyckte jag inte maten va någon höjdare men vi blev så klart mätta ändå. 
Vi gick sen upp på rummet ett tag och senare ner för att titta på uppträde. Det va faktiskt trevligt😊




Vi gick och la oss redan vid elva i går. Då va vi trötta och det händer ju inte mycket mer här då. 

I dag vet jag att många är i väg och ställer ut. Kul! Det hade varit roligt att vara där men man kan inte göra allt utan nu är vi här. Jag hoppas det blir en trevlig trivsam vänlig och bra dag för alla där. Självklart har jag tummarna hållda hela dagen 👍😊!! 
Ser fram i mot resultat, så jag hoppas folk är snabba att lägga ut.

I dag hoppas jag få spendera många timmar vid poolen . Sen tror jag vi kollar in hamnen i dag för där har vi inte varit ännu. 
Jag hittade en sak i går i Old Alcudia som jag så gärna vill ha, funderar funderar.... Ni vet när man ser något man liksom bara nästan Älskar😍 får se om jag åker dit och köper den. Vad tycker ni??? 

Vet ni hur glad man blir varje gång här är e. Kommentar. Jo så himla glad😍 så tack ni som tar er tid och ork att skriva några rader. ❤. 

Nä nu är nog mitt kaffe kallt, får kanske göra nytt. 
Sen ska jag väll plocka lite här( tar två sekunder ha ha) sen in i duschen. 
Får låta Linnea sova ett bra tag till . 

Så ja då var jag klar för i dag. Ha en super fin dag alla


Kommentarer
Anki Holmgren

Ni ser ut att ha det jätte mysigt.
Det är inte så många veckor kvar tills det blir utställning för er del, och det blir nog många Wilma pussar om hon får bestämma. :)
Hoppas ni får fortsatt trevlig semester.

Svar: Vi har det fin fint☀🍹🌴😊!
Det ser vi fram i mot att träffa er!! Kul att ha något mer att se fram i mot!! Fast jag gissar att där är lite kallare än här 😉!!
Sköt om er och Pussa Wilma ❤ kram
Susanna Rehn

2014-10-11 @ 07:49:04
Annelie

Ni ser ut att ha det bra. Kul att läsa om era äventyr. Unna dig nu och köp det du är sugen på, du ångrar dig när du kommer hem om du inte köper den =) Kramar

Svar: Jo då vi har det bra men nu längtar jag lite hem. Hotellet stänger efter att vi åker på måndag kväll och jätte många har åkt hem. Så nu har vi snart hela hotellet gör oss själva. Faktiskt slit dött.
Jo jag slår nog till i morgon då jag blev blixt förälskad i denna sak. Bild kommer så klart sen.
Tack för din kommentar kära du.
Just nu sitter vi på rummet o slappar. Händer INGET här.
Kram kram o hoppas allt går bra med fina vovven ❤
Susanna Rehn

2014-10-11 @ 20:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0