Stranden

Så var det bara jag vaken igen. Mörkt ute men en jätte måne lyser upp. 
Sovit dåligt men strunt i det...

I går efter frukosten gick vi ner till stranden. Det blåste bra där och eftersom vi frös gick vi tillbaka till hotellet. Så det blev pool häng i stället. Mysigt det också. Skönt att slipps sanden 😊 å nära till 🍹☕. 
Det va fint på stranden men jag är nog bortskämd för sådär imponerad blev jag inte. 

Det blev badat några gånger i poolen i går, kallt men om man gör det fort går det bra ha ha. 

Vi vilade en stund på eftermiddagen och när jag ville ner till poolen ville Linnea vara kvar på rummet så jag gick själv. Rätt som det va sa det pang... Min bikini gick sönder. Plast knäppet där bak i bh : n bröts och gick sönder... Fick snabbt på mig klänningen . Typiskt! Jag har en extra med mig som jag inte tycker är då bra men det får ju gå. Hoppas dem håller annars blir det sol och bad utan 😱 nä då jag lovar ha ha. 

Vi gick sen och kolls en gata med lite affärer . Samma i alla om man säger som så och otroligt lite. Undrar om vi missar någon annan riktigt bra gata för detta imponerade inte precis. Linnea fick handlat två saker i alla fall och va nöjd. 
När vi skulle där i från kostade vi på oss att åka häst och vagn. Mysigt😍 älskar ljudet av hovarna . 

Vi gjorde oss klara och gick och åt. Nu låter jag negativ... Men maten är inte super kul precis... Längtar efter riktigt go mat. 
Sen på kvällen tittade vi på uppträde och drack alkoholfria drinkar . Detta tillLinnea  tröttnade och vi gick upp på rummet. 



















Det va gårdagen i bilder. 

Om en och en halv timma kan jag väcka Linnea sen gå ner till frukosten. 
Sen har vi tänkt sola och bada och senare ev ta bussen till Gamla Alcudia. Hur nu det ska gå till ha ha. Vi får väll se om vi hittar...

Jag tänker jätte mycket på dom där hemma. Längtar Efter Effi💗 här är då många söta små flickor som påminner så om henne. Gud vad hon hade haft det mysigt här. 
Lars pratar jag ju med via fb och jan och Oliver har det bra. Hockey hockey hocky. Så dom lider nog inte precis. 
Önska jag fick höra av Effi😍! 

Jaha vad ska ni pyssla med i dag? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0